10 תשובות
לא
עוד לא
כע, לא סובלת אותו. בעיקר כשאני מנסה להתעלם מאנשים ועכשיו הם יודעים שאני רואה תהודעות שלהם -,-
תמידד
נראלי לכולם
כן זה מעצבן!
לא תמיד.
אבל לפעמיים
חח כן...