6 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה! בהצלחה גם לך :)
אנונימית
גם אני הגשתי בקשה לפני כמה ימים ואני מצפה לתשובה עדיין (תחזיקו בשבילי אצבעות).

ומערכת סטיפס לא כל כך עונה בצור קשר, יותר נכון בכלל לא עונה, שמעתי על הרבה כאלה שפנו אליה אך לא קיבלו תשובה.
בכל מקרה בהצלחה לשתינו.
שואל השאלה:
וואו בהצלחה :)
אנונימית
לשיקול המערכת לא בטוח מה הסיבה שלא יקבלו אם את עומדת בכל הקריטריונים כי כרגע יש די מחסור בנאמנים
גם אני בקרוב מגיש בקשה לנאמנות
בהצלחה מותק מקווה שתתקבלי
40%,הם בקושי עונים,מניסיון
ErO
שמעי הם לא ממש מסתכלים יותר בצור קשר אז זה כבר לא קשור לאם יש לך את כל מה שצריך הם לא יראו את זה..:/):