4 תשובות
me קוראים לתוכנה me
את מדברת על 'me'?
אם כן,אשמח לעזור לך...
אני פה
שואל השאלה:
היה לי את me בפלאפון-כרגע אין לי פלאפון לכן אני מבקשת אם מישהו מפה יכול לעשות את זה בשבילי-יש לי כרגע רק קו בזק בבית
אנונימית
באותו הנושא: