5 תשובות
היא ןברק אם אני לא טועה הנהיגו ביחד
ברק היה שופט ודבורה הייתה נביאה אבל היא בכל זאת נחשבת כמנהיגה.
הייתה גם מרים הנביאה אחות של משה.
הם אולי לא הנהיגו את העם מבחינת צבא אבל מבחינה רוחנית וקרבה לקב"ה כן
הייתה גם מרים הנביאה אחות של משה.
הם אולי לא הנהיגו את העם מבחינת צבא אבל מבחינה רוחנית וקרבה לקב"ה כן
שואל השאלה:
דבורה הנביאה הנהיגה את העם? או שהיא רק הייתה נביאה?
דבורה הנביאה הנהיגה את העם? או שהיא רק הייתה נביאה?
אנונימית
דבורה הנביאה
דבורה הנביאה הייתה יוצאת למלחמות ממש, הייתה גם יעל.
באותו הנושא: