4 תשובות
להיות רגועה ולהקשיב וליישם מה שהמורה אומר
המורה לא מצפה ממך לכלום, והוא ישלוט על הרכב תמיד כי הוא יודע שאת עדיין לא מתמצאת ולכן יסביר לך לאט לאט
יש לו ברקס משלו, הרגל שלו יתן ברקס במידת הצורך. יש לו מתחת למושב שלו את מה שצריך. בקשר להגה הוא נוגע בשלך במידת הצורך
אנונימית
אני זוכרת זאת שאלה שגם אני שאלתי, ואז בשיעור עשרים שאלתי למה אני מרגישה שאין התקדמות בשיעורים, שיכול להיות שזה משהו שתתהי בעתיד
והנה אני כאן, עברתי טסט ראשון
אנונימית