יש לי ידיד ממש טוב שאני דיי מחבבת אני מדברת איתו לאחרונה כל יום יותר מחמש שעות, עכשיו הוא החליט להציע לי בדיסקורד בדרך קצת מוזרה, אין לי מושג מה לעשות, אני כן מחבבת אבל מצד שני הוא ואני לא כל כך הרבה מכירים לעומת ילדים אחרים שהיה לי יחסים יותר רצינים, להסכים או לא, מה להגיד?? תודה לכל העונים