12 תשובות
כן, כל הזמן.
לא, אף פעם.
רוב הזמן.
פה ושם.
עכשיו כל מי שמגיב יפסק בהגזמה
כן וגם אומרים , לי שאני, משתמשת בצורה. הנכונה-
בדרך כלל כן
על,מה,אתה,מדבר?
אני, בד"כ כלל תוקעת את הפסיקים בלי קשר.
וואלה אפשר להגיד אחרי כל מילה
אם אני בלי אני כבר לא מצליחה לקרוא את המשפט מההרגל.