אני והאקס שלי נפרדנו לפני חצי שנה או שנה המשך בפירוט
אני והאקס שלי נפרדנו לפני חצי שנה או שנה התגברתי עליו אבל לא מצאתי בנתיים מישו שאני אוהבת ובת דודה שלי יש לה חבר וכל הזמן אומרים לי תראי אותה יש לה חבר מתי יהיה לך גם ומתי תחפשי וזה מעצבן אותי כבר איך לגרום להם להפסיק את זה? והיא בת 18 וחצי ואני 17