התחברות הרשמה

אני והאקס שלי נפרדנו לפני חצי שנה או שנה המשך בפירוט

אני והאקס שלי נפרדנו לפני חצי שנה או שנה התגברתי עליו אבל לא מצאתי בנתיים מישו שאני אוהבת ובת דודה שלי יש לה חבר וכל הזמן אומרים לי תראי אותה יש לה חבר מתי יהיה לך גם ומתי תחפשי וזה מעצבן אותי כבר איך לגרום להם להפסיק את זה? והיא בת 18 וחצי ואני 17
30 בנובמבר 2018, 18:08
אקסיםגיל 17פרידהחפירות    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אני והאקס שלי נפרדנו לפני כמעט חודשיים ועכשיו יש לי חבר חדש אבל אני לא מרגישה שאני אוהבת אותו המשך בפירוט.
מאז שאני ואקס שלי נפרדנו רק רע קורה לי המשך בפירוט
יש לי היסטוריה ארוכה עם האקס שלי (המשך בפירוט)
הסתכלתי על שיחות ישנות עם האקס.. (המשך בפירוט)
אני והאקס שלי נפרדנו לפני שבועיים בערך (המשך בפירוט-בבקשה תכנסו)
לפני שבועיים חברה שלי נפרדה ממני.. (המשך בפירוט)
חברה שלי נפרדה ממני לפני שבועיים... (המשך בפירוט)
היי אז ככה אני והאקס נפרדנו לפני חודש (המשך)
אני עדיין אוהבת את האקס והוא אותי אבל היינו שלוש שנים ביחד ואין לי מושג אם נחזור נפרדנו לפני חודש פירוט בהמשך
היי, לפני חודשיים אני והאקס שלי נפרדנו ואז המשכנו להיות ידידים טובים.
נפרדנו לפני 7 חודשים בדיוק עד לפני חודש הייתי בוכה בכל יום (!) זרם של דמעות, היום שוב התחלתי לבכות (המשך בפירוט)