3 תשובות
אני היתי הולכת לחברה לשבת. אבל זאת אני
לא חושבת שיש צודק ולא צודק בסיפור הזה.
הייתי הולכת לסבתא שלך מתוך כבוד ולהיות איתם.
מבינה אותך ככ מצד אחד היא הלכה בלעדייך שתשלם על המעשים שלה אבל מצד שני זו אמא שלך והיא עשתה טעות אבל כמה טעויות את עשית והיא סלחה עליהן? היא מחכה לך תלכי אליה.