התחברות
הרשמה
מה דעתכם על האפליקציה הבאה? -
קישור מצורף
30 בנובמבר 2018, 16:24
חוות דעת
3 תשובות
שיהיה
ת
תעויוט
שואל השאלה:
האם היא תישאר יתומה בגלל רתיעה מהתראינות?
m
marak
נופ
פשוט נופ .
ז
זייג ונרופ
באותו הנושא:
מה דעתכם על האפליקציה "זהו." בגוגל פליי?
מישהו כאן משתמש באפליקצית monkey?מה דעתכם על האפליקציה?
מה האפליקציה הכי טובה לדעתכם
האפליקציה מדהימה בעיניי ולדעתכם גם?
מה דעתכם על האפליקציה?
מה דעתכם על האפליקציה שיצרתי?
באפליקציית me - חייב שלשני הצדדים תהיה את האפליקציה כדי לדעת מי המספר?
מה דעתכם על האפליקציה ועל העיצוב שלה?
מתי לדעתכם תצא האפליקציה של סטיפס?
מה דעתכם על האפליקציה?
אני ממש אהבתי את האפליקציה, מה דעתכם?