3 תשובות
לא יודעת למה לא עשו יחידת מידה אחת לכל העולם... סתם מסבכים
אבל זה כל אחד מה שהוא רגיל אליו
זה מוזר כי את לא רגילה לזה.
כי כל מערכת יחידות מידה הומצאה במקום אחר, על ידי אנשים אחרים ולמטרות אחרות.