4 תשובות
כי הפרחה
גרה
באשדוד
וזהו בעצם
גרה
באשדוד
וזהו בעצם
כן כי יש שם הרבה פרחות
הפרחות נוצרות באשדוד
כל יום שני בסביבות 2 בלילה יש פגישה של מועדון שנקרא "אחוות האחיות של פרחות", זה סודי ויש כמה חוקים כדי להתקבל לשם. אם בא לך פרטים - תפני אליי בפרטי.
באותו הנושא: