6 תשובות
שואל השאלה:
כי אני לא מצליחה להקליד מהלחץ אין לי זמן
ואני לא בטוחה ברגשות שלי כבר
כי אני לא מצליחה להקליד מהלחץ אין לי זמן
ואני לא בטוחה ברגשות שלי כבר
אנונימית
רק שתדעי, זה מובן לגמרי, אל תתני לו תשובה עכשיו. תישני על זה הלילה ותדברי איתו מחר.
זה קרה לי!! זה מהאנדרנלין, את לא מצליחה להרגיש "בהגיון" את בהלם
אנונימית
תעני את מה שאת מרגישה, אנחנו לא יודעים איך את מרגישה
תעני מה שאת מרגישה. אם זה הוריד לך שהוא התקשר תעני שאת לא בטוחה ואת מעדיפה לחשוב/לדבר איתו פנים אל פנים.
שתגידי לו שכן ותנסי, מקסימום לא יעבוד
באותו הנושא: