התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על הרמיקס הזה? (EDM-trap) - קישור מצורף

29 בנובמבר 2018, 23:33
זיהוי שיריםחוות דעתמוסיקהשירים יפיםשירים    
5 תשובות
לא אהבתי ממש.
Error
לא אהבתי. לא הסגנון שלי.
-
-Yuno-
לא
א
אוונגד המומחה לפילמני
אהבתי
T
Tomorrowland 🗻
נחמד מאוד!
האמת שהדרופ לא אכזב
כ
כחול הוא הצבע החם ביותר
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על הרמיקס הזה?
מה אתם חושבים על הרמיקס
מה חושבים על הרמיקס הזה?
מה אתם חושבים על הרמיקס הזה?
מה אתם חושבים על הרמיקס ?
מה אתם חושבים על הרמיקס
מה אתם חושבים על הרמיקס הזה?
מה אתם חושבים על הרמיקס הזה?
מה אתם חושבים על הרמיקס הזה ל- Wallmart Kid Meme?
מה אתם חושבים על הרמיקס הזה?
מה אתם חושבים על הרמיקס הזה?