4 תשובות
אולי כי אתם לא מדברים וזה מוזר לו שכתבת לו תגובה. ותמחקי. אם זה יגרום לך להרגיש טוב, אין לך כבר מה להפסיד
כבר עשית את הפדיחה שלך עם תמחקי זה היה יותר מביך כי הוא יראה שמחקת
הוא כנראה ישים לב שמחקת..אל תעשי כלום
שואל השאלה:
לא חושבת שזה פאדיחה אנחנו ידידים כתבתי לו משהו סבבה,פשוט התבאסתי ממנו
אנונימית