7 תשובות
וואי נכון
עצובב
אני כל כך מסכים... כולם מתחילים שם להיות כל כך מתנשאים והם כולה בני שמונה שלא מבינים כלום מהחיים שלהם
אותי מפתיע שהאתר עדיין מפוצץ לאגים והם לא שדרגו את השרתים שלהם או משהו שלפחות יהיה חלק כמו שאקולוקו היה
מזה החרא הזב
לא נכון פעם כולם היו מסתכלים על האלה שיש להם יותר כסף או מה הם לובשים או האם הם מנויים או לא היום למדו סוף כל סוף לקבל את האלה שהם גם לא מנויים (לא שאני משחקת בזה אבל אחותי כל היום בזה)
שואל השאלה:
אבל לפחות לנו יש זכורנות, הם מדברים איך שבא להם
אנונימית
נכון וזה ממש פרוץ וזה... זה הידרדר ממש וחבל
חח מיקמק איזה נוסטלגיה