5 תשובות
תיגשי אליו
כן, למה לא?
אם את מרגישה בנוח לשלוח לו הודעה תשלחי באינסטגרם ותצרי שיחה
ואז נגיד את יכולה בסוף לכתוב לו נתראה מחר בבית ספר
או הפוך לגשת אליו ולדבר איתו ככה בקטנה ואז תיקחו את המספר אחד של השנייה ותשמרו על קשר
הטיפ הכי טוב שהייתי נותן לך זה להיות איתו במסגרת כלשהי מחוץ לבית ספר.
או שאם יש בגיל שלך חברות שמדברות איתו או עם חברים שלו שתקבעו משהו (לפחות ככה זה אצלנו..) ואז תוכלי לדבר איתו. בבית ספר עצמו אפשר גם אבל לא יודע זה נשמע לי פחות חח
להשיב לו לסטורי