7 תשובות
אם להורים אין בעיה אז למה לא?
לא ממש.. אבל כן, תלוי בהורים..
לי הסכימו לישון אצל חבר שלי רק אחרי שנהיינו *שנה* ביחד בגיל 16 וגם זה בקושי
לי הסכימו לישון אצל חבר שלי רק אחרי שנהיינו *שנה* ביחד בגיל 16 וגם זה בקושי
אממ גבולי
שואל השאלה:
והוא ישן איתי במיטה? או נפרד?
והוא ישן איתי במיטה? או נפרד?
אנונימית
לדעתי לא
לדעתי זה עוד מוקדם
גיל 14 תשחקו טאקי
גיל 14 תשחקו טאקי
זה בסדר גמור אם אתם רוצים
באותו הנושא: