11 תשובות
חאליסי, באמת צריך להסביר למה? למרות שאני גם ממש אוהב את אריה
משחקי הכס.

עריכה: אופסי
חאליסי, לדעתי.
חאליסי
אבל אני אוהבת גם את אריה
קל שאניי כיאלו איפה השאלה??
אריה. חאליסי אדירה אבל מעצבנת.
היי מתחזה
היי
אני החאליסי השווה יותר
שואל השאלה:
^
מסכים 3>
i am in love with you bb
וואו קשה.
חאליסי בגלל שהיא כל כך מדהימה.