התחברות
הרשמה
אני לא מצליחה לדבר עם אנשים וזה מתסכל אותי מה לעשות?
נגיד שאני עם כמה אנשים שלא ממש חברים טובים שלי אני לא מצליחה לגרום לעצמי לדבר ונהיה מצב שאני הופעת לצמח.. קומה בעמידה כן. איך להתגבר על זה?
28 בנובמבר 2018, 21:01
בטחון עצמי
ביישנות
ביטחון עצמי
מצב רוח
דיכאון
תשובה אחת
חוסר ביטחון עצמי .. תעמדי מול המראה ותיראי מה יפה בך כמה שאת יפה וחמודה ומתוקה ומצחיקה וכישרונית .... תעבדי על הביטחון העצמי שלך וזה יעזור
T
The devil's girl_
באותו הנושא:
אני לא מצליחה לדבר עם אנשים בסטיפס בפרטי..
מה הדבר שהכי מתסכל אותכם?
הגעתי למצב שכלום לא מלהיב אותי וזה מתסכל.. הרבה מתלהבים ממפורסמים ומסדרות ולהקות אבל אני לא מצליחה..
ואואו!!מה דעתכם??היא מדהימה!!סוף סוף מישהי שמנצלת את הכוח שלה ברשת לדבר על זה והיא מצליחה גם לשנות דעות של אנשים עלינו
רק אותי זה מבאס שחייב 10 פרחים כדי לדבר עם אנשים
אני באמת אוהבת כל כך לדבר איתו, אבל זה מתסכל
אנשים עם ocd אתם גם מתחמקים מחברים ולא יוצאים בשביל לעשות טקסטים ? זה ממש מתסכל אני רוצה לצאת אבל לא מצליחה
זה עוזר לבן אדם לדבר על בעיות שאין להם פיתרון או שזה יותר מתסכל?
הרסו אותי ואני במצב לא טוב יש אנשים רגישים לדבר איתם?
הקראש שלי בקטע שלי ואני בשלו אבל אנחנו לא מדברים וזה ממש מתסכל אותי ואני לא מצליחה להמשיך מה לעשות?
מישהו יודע למה אני לא מצליחה להוסיף אנשים ללייב באינסטגרם והם לא מצליחים להוסיף אותי?