2 תשובות
יש לי.
קונץ' יותר יפה מטראגוס בעיניי, יש לי גם טראגוס.
בקושי כאב, 2.5 מתוך 10.
לא מסוכן, העיקר תלכי למישהו מקצועי - זה מה שחשוב.
Aro
אין לי
אם זה נקודה אז יותר יפה מטראגוס, אם זאת טבעת אז עדיף טראגוס.
את כל השאלות האלה את יכולה לשאול את הפירסר, אני חושבת שהוא ידע הכי טוב.