התחברות הרשמה

מאז שהייתי מאושפזת בבית חולים הלחיים שלי אדומות לפעמים וזה אף פעם לא היה ככה לפני

למישהו יש מושג למה?
28 בנובמבר 2018, 12:14
בית חוליםפניםלחיים אדומותלחייםהסמקה    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אני מאושפזת בבית חולים פסיכיאטרי והיום יש לי יומולדת ואני בת 15
אני מאושפזת בבית חולים מיום ראשון,
אם סבא שלכם היה מאושפז בבית חולים,הייתם הולכים ליום הולדת של חברה?אני בתסביכים אוף
שאלה לחילונים. אם הייתם מאושפזים בבית חולים
אם אני מאושפזת בבית חולים ומתנגדת שיעשו לי אינפוזיה או שיקחו לי דם או כל מחט
אני רוצה להיות מאושפזת בבית חולים עם אינפוזיה בגלל תת משקל!
אני מאושפזת בבית חולים מחוברת לעירוי עם מחט שנמצא בוריד, מה לעשות כדי להתעלם מהכאב?
היית יוצאים עם מישהי שיש לה הפרעות אכילה והיא מאושפזת בבתי חולים?
איך להיות מאושפזת בחודש הקרוב בבית חולים?
שרוצים לאשפז מישהו עם הפרעות אכילה הוא מאושפז בבית חולים רגיל או מיוחד כאילו פסיכיאטרי?
יש פה כאלה שהיו מאושפזים תקופה בבית חולים פסיכיאטרי?