69 תשובות
שלום זה הסרטן הפריך?
לא זה פטריק
לא זה פטריק
זה ככה תמיד
המנצחים בכל זוכים
אסור להפסיד
על החלום לא מוותרים
המנצחים בכל זוכים
אסור להפסיד
על החלום לא מוותרים
נוסטלגיה גאד.
יש את הפרק שבו בובספוג מחפש את התג עובד שלו ובסוף מגלה שהוא לבש א המכנסיים הפוך.
יש את הפרק שבו טריטון הבן של נפטון משתחרר מהכלוב שלו.
והשיר האדיר של בובספוג.
יש את הפרק שבו בובספוג מחפש את התג עובד שלו ובסוף מגלה שהוא לבש א המכנסיים הפוך.
יש את הפרק שבו טריטון הבן של נפטון משתחרר מהכלוב שלו.
והשיר האדיר של בובספוג.
אני בובי בוטן!
"אני מוכן"
הפרק זמר קראב ופלנקטון היו חברים ועבדו יחד במסעדת המבוגר ואז התחילו להיות יריבים
אנונימית
הקטע הזה שבו קלטתי שהתכנית התחילה ולחצתי על כתור הכיבוי בטלוויזיה, אחח הנוסטלגיה
דרך דרך דרך
כשאני בדרך!
כשאני בדרך!
מה אכפת לך?!?!
(זה היה פרק גאוני)
(זה היה פרק גאוני)
מכנסיים קרועים.
חודי חודי חוד
אני מוכן אני מוכן אני מוכן
אנונימית
זה הסרטן הפריך?
לא זה פטריק
זה הסרטן הפריך?
לא זה אני פטריק
זה הסרטן הפריך?
לא זה אני פטריק!!!
אני לא סרטן פריך
לא זה פטריק
זה הסרטן הפריך?
לא זה אני פטריק
זה הסרטן הפריך?
לא זה אני פטריק!!!
אני לא סרטן פריך
"בובי בוטן"
"בוא אל עולם הטיקי המדהיםם או אה איי טיקי טיקיי"
"הולך לי על החוף טורווטוטוו"
"ניסים מזרחי אדרי בן זכאי הוא היה האחד"!
"בוא אל עולם הטיקי המדהיםם או אה איי טיקי טיקיי"
"הולך לי על החוף טורווטוטוו"
"ניסים מזרחי אדרי בן זכאי הוא היה האחד"!
הפיצה של הסרטן הפריך
הפרק שסקווידוויד טועם קציצת סרטן
מכנסיים קרועים!
שיר המחנה
דב מים
הפרק שסקווידוויד טועם קציצת סרטן
מכנסיים קרועים!
שיר המחנה
דב מים
הפרק של דוכן הבועות...
פטריק: חח חח חח חח זה ג'ירף!!! (זה פיל) חח חח חח חח חח חח חח חח *נדחס לתוך החלון של סקווידוויד בשלמותו נטו כדי לעצבן אותו*
זאת סצנה מהמוח הגאוני של סטיבן הילנבורג ז"ל... היוצרים החדשים של בובספוג לא הצליחו ולא יצליחו להגיע לרמה כזאת של גאונות לצערינו... פרקים החדשים של בובספוג הרבה יותר דומים לסדרות האחרות של ימינו... ודי איבדנו כבר את ההומור הקלאסי של "לעצבן את השכן"
פטריק: חח חח חח חח זה ג'ירף!!! (זה פיל) חח חח חח חח חח חח חח חח *נדחס לתוך החלון של סקווידוויד בשלמותו נטו כדי לעצבן אותו*
זאת סצנה מהמוח הגאוני של סטיבן הילנבורג ז"ל... היוצרים החדשים של בובספוג לא הצליחו ולא יצליחו להגיע לרמה כזאת של גאונות לצערינו... פרקים החדשים של בובספוג הרבה יותר דומים לסדרות האחרות של ימינו... ודי איבדנו כבר את ההומור הקלאסי של "לעצבן את השכן"
והפרק שפטריק ובובספוג המציאו שיר ושמו את זה באנטנה של ביקיני בוטום
ושהם ננעלו בחנות בובות
והפרק שעולם הכפפה נסגר :(
ושהם ננעלו בחנות בובות
והפרק שעולם הכפפה נסגר :(
ושסקווידוויג נהיה חתעייך
יחי קונכיית הקסם!
חחח הפרק הזה שפטריק ובובספוג ברחו מביקיני בוטום כי הם גנבו בלון
גרי אהובי יקר שלי עצוב לי כאן אתה לא איתי מצטער שכך הזנחתי אותך לא הבנתי כלל שרע לך וכך עזבת גרי ואני בודד קר לי כאן בחדרי , בוא הביתה גרי שלי
בוא הביתה גרי שלי
in honor of stephen hillenburg
בוא הביתה גרי שלי
in honor of stephen hillenburg
יואוו מתי שהם עברו במחלקת הבשמים xd בספינה של ההולנדי המעופף
ניסים מזרחי אדרי בן זכאי
אנונימית
יואו
עולם הכפפה המוזר עם האנשים שיורקים כדי לדבר
עולם הכפפה המוזר עם האנשים שיורקים כדי לדבר
כולם בובי בוטן כן
ניסים מזרחי אדרי בן זכאי
"אני יכול לאכול משהו? " "לא"
"זה הסרטן הפריך! " "לא זה פטריק"
"אני מוכן"
"שאתה מבולבל זרת אל על"
"הנוסחה הסודית סוף סוף תהיה שלי"
שבובספוג חשב שהוא הפך את סקווידוויד לגביע גלידה
הקרחת של המלך נפטון
פטרישיה
"אני יכול לאכול משהו? " "לא"
"זה הסרטן הפריך! " "לא זה פטריק"
"אני מוכן"
"שאתה מבולבל זרת אל על"
"הנוסחה הסודית סוף סוף תהיה שלי"
שבובספוג חשב שהוא הפך את סקווידוויד לגביע גלידה
הקרחת של המלך נפטון
פטרישיה
"אם אתה מבולבל זרת אל על"
"פטריק: תחתונים ורודים בובספוג: תחתונים צהובים שתיהם: אתה זוכר אותי"
"אחד ושתיים לכווץ אחוריים"
"אני מוכן"
"פטריק: תחתונים ורודים בובספוג: תחתונים צהובים שתיהם: אתה זוכר אותי"
"אחד ושתיים לכווץ אחוריים"
"אני מוכן"
הי
את הצחוק של בובספוג ואת הקטע שוטרים אומר: "דיבורים כמו חול ואין מה לאכול".
"הולך לי על החוף טורוטוטו!"
הקדימו אותי. שיט.
הו עוד אחד!
"הכנתי איזה סנדוויץ קראתי לו ירון כי ישלו טעם ג'יפה וריח סירחון."
הקדימו אותי. שיט.
הו עוד אחד!
"הכנתי איזה סנדוויץ קראתי לו ירון כי ישלו טעם ג'יפה וריח סירחון."
כשפטריק ראה שלכולם יש אף וקינא
אגודת התמנונים של סקווידוויד
פיגארו
עיר התמנונים
סיימת כבר עם הסידורים?
לחיות כמו לארי!
הפרק עם המסיבת שיזוף
עוד יום עוד 10 אגורות
המעלית לעובדים בלבד
למה יש לך אבנים במזוודה?
ג'יי. קיי אל והגל הגדול
חבר אידיוט טה טה טה טאו
המלך פטריק
אדון בועות xd
24
לא כל הנוצץ זהב
אגודת התמנונים של סקווידוויד
פיגארו
עיר התמנונים
סיימת כבר עם הסידורים?
לחיות כמו לארי!
הפרק עם המסיבת שיזוף
עוד יום עוד 10 אגורות
המעלית לעובדים בלבד
למה יש לך אבנים במזוודה?
ג'יי. קיי אל והגל הגדול
חבר אידיוט טה טה טה טאו
המלך פטריק
אדון בועות xd
24
לא כל הנוצץ זהב
כשהתחתונים הצהובים של פטריק היו לבנים פעם
יש חור בדלי
זה יהיה עצוב אם לא יהיו עוד עונות של בובספוג, אבל אם יהיה "יורש" שימשיך עם הסדרה, הסדרה לא תיהיה מוצלחת כמו עכשיו
ישבן הברזל!!!
זה ג'יי קיי אל!!
הפרק עם האגורה של מר קראב
אנחנו גברים ויש לנו שפמים
זה ג'יי קיי אל!!
הפרק עם האגורה של מר קראב
אנחנו גברים ויש לנו שפמים
החמה שהפציע(ה?) אומרת לי ש...
שזה יום מיוחד רק חכה ותראהה
אני אז קם ויוצא לרחוב, מרגיש נהדר כן מרגיש כה טוב איזה יום שמח:(
אממ ואו פטרישה
סקווידוויד החתיך
השטר המיליון של מר קראב
כשפטריק ובובספוג מרחו על עצמם גלידה שייראה כמו שיזוף כדי להכנס למסיבה
כשסקווידוויד טעם קציצת סרטן וממש אהב את זה
התיבת צחוק של סקווידוויד
כשהם שתו את המיץ הזה שעשה להם פרווה ירוקה בגוף
הצחוק המעצבן של בובספוג וסקווידוויד תמיד התעצבן
אין בן אדם אחד שלא רצה שבובספוג וסנדי יהיו ביחד בתכלס.
אני בובי בובי בוטן כן
לא זוכרת איך קראו לו אבל הדג הזה שהחביא את המלפפונים חמוצים מתחת ללשון ואו
וגברת פאף אובייסלי
וכשבובספוג קרע את המכנסיים שלו בחוף
שזה יום מיוחד רק חכה ותראהה
אני אז קם ויוצא לרחוב, מרגיש נהדר כן מרגיש כה טוב איזה יום שמח:(
אממ ואו פטרישה
סקווידוויד החתיך
השטר המיליון של מר קראב
כשפטריק ובובספוג מרחו על עצמם גלידה שייראה כמו שיזוף כדי להכנס למסיבה
כשסקווידוויד טעם קציצת סרטן וממש אהב את זה
התיבת צחוק של סקווידוויד
כשהם שתו את המיץ הזה שעשה להם פרווה ירוקה בגוף
הצחוק המעצבן של בובספוג וסקווידוויד תמיד התעצבן
אין בן אדם אחד שלא רצה שבובספוג וסנדי יהיו ביחד בתכלס.
אני בובי בובי בוטן כן
לא זוכרת איך קראו לו אבל הדג הזה שהחביא את המלפפונים חמוצים מתחת ללשון ואו
וגברת פאף אובייסלי
וכשבובספוג קרע את המכנסיים שלו בחוף
חבר בועון
שיר המחנה
החמה שהפציה אומרת לי ש...
שזה יום מיוחד רק חכה ותראה
אז אני קם ויוצא לרחוב מרגיש נהדר כן מרגיש כל טוב
איזה יום שממחח
שזה יום מיוחד רק חכה ותראה
אז אני קם ויוצא לרחוב מרגיש נהדר כן מרגיש כל טוב
איזה יום שממחח
אנונימית
זה כיף לקבל נשיקה מסבתוש
אני הכי אוהבת את הפרק של עולם הכפפה. ואין לילה בלי מרתון בובספוג
הקטע שסווידוייק שר שהוא שונא את החיים שלו.
זה חרוט בי לנצח נצחים.
הוא אני.
זה חרוט בי לנצח נצחים.
הוא אני.
הפרק של גרי נשבעת בכיתי
שפטריק קיבל את הסירה שבובספוג רצה
מצאתי איזה סנדוויץ קראתי לו ירון
הפיצה של הסרטן הפריך היא הפיצה.."
וכמובן שהפרק שהכי אהוב עליי
בובספוג נכנס למעמקי האוקיינוס ומדבר בלופ כל בלופ שניה בלופ בלופ
וכמובן שהפרק שהכי אהוב עליי
בובספוג נכנס למעמקי האוקיינוס ומדבר בלופ כל בלופ שניה בלופ בלופ
אני פפ רוצה פפ אוטובוס פפ לביקיני פפ בוטום
אנונימית
אני זוכרת את הקרינג
כמו אש בתוך מים
כמו ים בתוך ים
הו והפרק האהוב עליי זה עם המפתח של השירותים וזה של יש לי חור במכנס
כמו אש בתוך מים
כמו ים בתוך ים
הו והפרק האהוב עליי זה עם המפתח של השירותים וזה של יש לי חור במכנס
שפטריק ובובספוג התחבאו מאחורי סלע מדודלבוב (הציור של בובספוג אחד הפרקים הישנים עם העיפרון )
ואחרי זה דודלבוב מוצא אותם והדודלבוב מעיף את בובספוג(נראה לי..)
ואחר כך פטריק לוקח אבן ואומר :" הנה המתנה שלך!!" (מביא לדודלבוב)
דודלבוב לוקח את האבן ודופק לפטריק על הראש
פטריק: על לא דבר (ופרצוף מפגר)
ואחרי זה דודלבוב מוצא אותם והדודלבוב מעיף את בובספוג(נראה לי..)
ואחר כך פטריק לוקח אבן ואומר :" הנה המתנה שלך!!" (מביא לדודלבוב)
דודלבוב לוקח את האבן ודופק לפטריק על הראש
פטריק: על לא דבר (ופרצוף מפגר)
"אני לא צריך...
אני לא צריך...
אני לא צריך..
אנייייי צרייךךךך!!! "
אני לא צריך...
אני לא צריך..
אנייייי צרייךךךך!!! "
הפרק שלא הבנתי מתי בובספוג וסנדי הספיקו להינשא.
אף אחד לא הולך לשנות את ה69 נעיצות לול
עריכה: מי הרס את השלמות?
עריכה: מי הרס את השלמות?
אנונימית
עוד יום עוד 10 אגורות
הפרק שבובספוג ופטריק עשו לסקווידוויד אי יפה כזה ואז הוא נהרס "או אה או טיקי טיקי"
"הכנתי איזה סנוויץ',
קראתי לו ירון,
כי יש לו טעם ג'יפה
וריח סירחון
לכתוב זה דיי קשה אז אשתמש לי באיזה חוד
חודי חודי חודי, חודי חודי חוד
מה הסירחון?"
קראתי לו ירון,
כי יש לו טעם ג'יפה
וריח סירחון
לכתוב זה דיי קשה אז אשתמש לי באיזה חוד
חודי חודי חודי, חודי חודי חוד
מה הסירחון?"
אנונימית
שהוא נכנס לחלומות של כולם
הפיצה של הסרטן הפריך היא פיצה לך ולי.....
התאווה הזאת לקציצת סרטן שפשוט שולחים יד למסך...
אתם יכולים לתת לי פרח? אני לא יכול לשלוח הודעה
איזה יום שמח! (יום שמח)
איזה יום שמח! (יום שמח)
איזה יום שמח! (יום שמח)
הקריין הצרפתי
הפרק הזה עם השואב אבק, והקופסה.
הפרק עם המסיבה של בובספוג.
"אכלתי מסמרים ולא בכיתי במשך שלוש שעות"
הפרק הזה עם השואב אבק, והקופסה.
הפרק עם המסיבה של בובספוג.
"אכלתי מסמרים ולא בכיתי במשך שלוש שעות"
זוהי המדוזה זוהיזוהי המדוזה זוהיזוהי המדוזה כן
זוהי המדוזה זוהיזוהי המדוזה זוהי כל מי שלא שר מסכן
זוהי המדוזה זוהיזוהי המדוזה זוהי כל מי שלא שר מסכן
בובי בוטן
או את הקטע הזה שכל הילדות ניסינו להבין איך מר קראב אבא של פרל אם הוא בגלל לא דומה לה ואז גילינו שהוא אימץ אותה כשהיא הייתה קטנה
הצחוק של סקווידוויד
וכמובן איך כל פעם פלנקטון מנסה לגנוב את הנוסחה לקציצות הסרטן
וכמובן איך כל פעם פלנקטון מנסה לגנוב את הנוסחה לקציצות הסרטן
"פוטוסינתזה!" "פוטוסינתזה!"
כותונת הלילה של סקווידווידד
" איזה יום שמח! יום שמח!!!!! "
לא הבנתי, יש יוצרים חדשים לבובספוג?