6 תשובות
טיפה טיפה, צביטה קטנה לכמה שניות, לא משהו רציני
קצת יותר אבל לא נורא אם תישארי רגועה
לא כואב, הכל טוב
ממש לא!
אני במשך 6 שנים לא עשיתי בדיקות דם כי יש לי פחד מוות ממחטים וזריקות וכו', ולפני חודש בנסיבות כלשהם הייתי צריכה בדיקת דם בדחיפות והייתי לחוצה ובכיתי ולא נשמתי כמעט וכולי עצמתי עיניים חזק..
אבל למעשה בכלל לא הרגשתי כלום והייתי עוד עם היד מושטת לכיוון האחות והיא אומרת לי "זהו" ואני כזה:"מה???"

תקשיבי, זה ממש לא כואב אפילו לא בקצת!
תשתי לפניי זה מיים קרים ותראי שאין לך מה לפחד, תישארי רגועה :)
^כנל
לא עשיתי מלא שנים ולפני כמה ימים הייתי צריכה מלא בדיקות דם וכו ובאמת שהבנתי שזה לא ממש נורא... זה רק כמה שניות את אפילו לא תרגישי אם לא תחשבי על זה ולא תסתכלי.
בהצלחה!
אנונימית
לפעמים כואב לפעמים פחות
אני ממש פחדנית
אנונימית