8 תשובות
שלישי לומדים רגיל בשני
X.
שלישיי
לא זה ולא זה
אנונימי
אני יום שני בחופש
שלישי זה יסודי
שואל השאלה:
אא
אז אני בחטיבה
אנונימית
הכי פשוט זה לשאול את המורים....
שירה## אני בתיכון ורק יום שלישי אני יוצאת לחופש מה הקשר יסודי?.. ולשאלה ביום שלישי
באזור שאני גרה בו ככה זה הולך