5 תשובות
די טובים נראה לי
שואל השאלה:
נמוכים אה?
אני אמתח תרגליים
אין מה לעשות
נמוכים אה?
אני אמתח תרגליים
אין מה לעשות
אנונימי
תעדכן, אני גם צריכה
יש עוד סיכוי, אצל בנים הצמיחה ממשיכה עד איזה גיל 20, לא כמו אצל בנות שהמחזור משפיע על זה
יש סיכוי לא גדול
באותו הנושא: