התחברות
הרשמה
משהו שאתם רוצים להגיד אבל אין לכם למי/לא יצא לכם להגיד?
ששניצל של שישי יותר טעים משל סתם יום בשבוע
27 בנובמבר 2018, 22:52
אומץ
2 תשובות
שעצוב לי
~
~Santa the Satan~
אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי
ק
קרוקס בלי חורים
באותו הנושא:
אם הייתם יכולים להגיד משהו למשתמש פה (בלי להזכיר שמות של משתמשים) מה הייתם רוצים להגיד?
אם היה לכם את האומץ להגיד משהו למישהו שאתם כבר רוצים כל כך מלא זמן להגיד, מה הייתם אומרים לו? או רושמים לו?
יש איזה תפילה או משהו שצריך להגיד אם רוצים לבקש משהו מה'?
(למי שיהודי) גם אתם מתביישים להגיד שאתם יהודים כשאתם נמצאים בחו''ל?
מה הדבר שאתם הכי רוצים להגיד למישהו שחשוב לכם ואתם לא אומרים ?
יש אדם שהייתם רוצים להגיד לו משהו עכשיו ומסיבה כלשהי אתם לא יכולים?
מה הדבר שאתן הכי רוצים להגיד לקראש שלכם?
יוצא לכם להגיד שאתם מצד אחד רוצים להיות קטנים ומצד שני להרגיש בוגרים (אני בת 16)
אתם רוצים להגיד לקראש שלכם שאת אוהבים אותו?
אתם רוצים להגיד לי שכל מה שאוכלים כביכול משהו משמין אז משמינים?
אני רוצה להגיד פה לכולם בסטיפס שאתם פשוט מדהימים