7 תשובות
משקל בסדר מה קורה לכם אנשים?
אנונימי
תקין לגמרי
הוא בן חברה לא בחורה...
בנים לא יכולים להיות 20 קילו מתחת לגובה, מספיק 10 קילו מתחת והוא יראה שחיף, לדעתי אתה במשקל בסדר, רק תיזהר לא להעלות כי תגיע להשמנה, אני הייתי ממליץ לך להוריד 5 קילו.
לא. אתה במשקל תקין.
אנונימית
בו נגיד שאתה לא רזה
שמע אתה יכול לשקול גם 100 קילו ולא להחשב שמן.
יש דבר כזה שנקרא מסת שריר אנשים.
משקל יכול להיות מושפע מהרבה מאוד דברים ולא רק משומן, יש גם עצמות, עור, שרירים, נוזלים ועוד הרבה דברים .