5 תשובות
לא למות
שואל השאלה:
אני שואלת סתם מסקרנות
אנונימית
לא למות
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא שאולת שאלות או אובדניות זה סתם מסקרנות לא מדרכים אובדניות
אנונימית
שלום אנונימית,

את שואלת מה הדרך הכי פחות כואבת למות, ואני יודעת שהדגשת שאת שואלת רק מסקרנות, אבל עצם ההתעסקות שלך בנושא, גם אם רק מסקרנות, היא מדאיגה. אני מתארת לעצמי שמשהו מסויים עורר את סקרנותך ואת המחשבות שלך בנושא, ואני מתארת לעצמי שהמשהו הזה לא ממש נעים, ואולי מלא בכאב. בין אם זה סרט/אדם קרוב/או אפילו תהיות שלך עם עצמך או מסכת החיים שלך. ולא הייתי רוצה שתישארי עם זה לבד. התהיות הללו יכולות להציק ולהדיר שינה מעינייך.. ואני מתארת לעצמי שזה אולי יכול להכביד.

אני רוצה להציע לך את הצ'ט האנונימי של סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), דרכו תוכלי לדבר עם אחד מאיתנו המתנדבים, לספר קצת יותר, לשאול ככל העולה על רוחך, ואנחנו נהיה שם איתך לצידך, אולי נוכל להקל במשהו. אנחנו פעילים כל ערב חוץ מיום שישי, בין השעות 21:00 לחצות.

נשמח שתבואי..
שלך, מתנדבת סה"ר.
https://sahar.org.il