4 תשובות
יש לי את המנוי של ה-40 ש"ח
מה זאת אומרת של איכות?
של ההכי זול ):
הסטנדרטית (40)
40 שקל ל4k ו4 מכשירים שיהיה לכולם. (יש לי מסך 4k בחדר וגם בסלון אז זה מציק לראות hd במיוחד במסך שהוא במרחק של 30 ס"מ.)
שמעתי שיש להם חבילה של 5 דולר למכשיר אחד בטלפון. וזה ממש שווה את זה. כשאני איהיה בדד לבד בחיים.