5 תשובות
קורל היא ילדה יפה וחמודה
כשהיא מתעצבנת לא כדאי להיות בסביבתה
היא מלכת הכיתה ואותה אוהבים המון
היא שלמה עם עצמה ומלאת ביטחון
והיא הכי הכי אוהבת לישון
(כי מי לא אוהב לישון)
כשהיא מתעצבנת לא כדאי להיות בסביבתה
היא מלכת הכיתה ואותה אוהבים המון
היא שלמה עם עצמה ומלאת ביטחון
והיא הכי הכי אוהבת לישון
(כי מי לא אוהב לישון)
אנונימית
קורל היא כלבה
קורל שלנו מלכת הכיתה ,
יפה , מצחיקה ועל כולם אהובה .
את הבנים מסובבת על האצבע הקטנה .
ולהתעצבן על כל דבר זה אצלה בנשמה
יפה , מצחיקה ועל כולם אהובה .
את הבנים מסובבת על האצבע הקטנה .
ולהתעצבן על כל דבר זה אצלה בנשמה
קורל היא כזו מיוחדת, בכל הבנים היא משחקת, יפה כובשת ומהממת ואותה אני אוהבת :)
שואל השאלה:
נט באמת-_-
נט באמת-_-
באותו הנושא: