12 תשובות
שואל השאלה:
תודה שקראת והקדשת מזמנך אני מעריכה אבל זה לא עוזר.. אני מסבירה לך שהוא מסוגל לעשות משהו והוא תחת השפעת אלכוהול ואין לי כלום לעשות עם זה כי אני מפחדת מימנו.
אנונימית
אני לא יודעת מה המצב כי אני לא בנעליים שלך אבל דברי עם אמא שלך ואם את חושבת שיש סיכון הייתי ניגשת ליועצת בבית הספר היא תוכל לעזור ותיהיה לך תמיכה גם בבית וכם בבית הספר זה ממש יועיל לך תשמרי תמיד על סוללה ומספרי חירום שיהיה לידך שתוכלי להתקשר למי שצריך במקרה הצורך הייתי הולכת לדבר עם מישהו יותר בכיר אבל לא מהבית ...
הלוואי וידעתי מה לעשות. אני איתך.❤❤
תוכלי לעזור לו רק אם תראי לו שאכפת לך ממנו ומהמצב שלו.
ואם את מדברת על עכשיו לכי לאמא שלך תקחי תחתול ותיהיה איתה פשוט קחי פלאפון איתך
שואל השאלה:
הפסיכולוגית שלי מודעת כמו שכבר אמרתי, אבל אין מה לעשות עם זה מה אפשר לעשות? לעשות לו צו הרחקה? המצב מאוד מורכב ובעייתי, אמא שלי משום מה מרחמת עליו למרות שהוא מתנהג אליה ביחס מזלזל ועם אפס כבוד. לעולם לא אבין אותה.. אם אגיד לה שאני מרגישה מאויימת היא תכחיש את המצב ותגיד "אוי איזה שטויות" אני בבעיה רצינית..
ותודה רבה לך מעריכה מאוד

הייתי רוצה להיות עם אמא שלי תמיד אבל אבא שלי ישן איתה ואני מפחדת גם מימנו שגם הוא יעשה משהו והלוואי שהם יתגרשו אבל הם לא יכולים להתרגש בגלל דברים שאין לי זכות
להתערב בהם.. אבל אפילו אמא שלי הסכימה שאם היא הייתה יכולה היא כבר הייתה עושה את זה מה שעוד יותר מכאיב לי.
הלוואי שיכולתי לקחת את החתולה אבל היא לא ישנה בלילה.. היא לא תסכים להישאר איתי בחדר עכשיו. אוף

וליונתי - מעולם לא ראיתי זלזול כזה באמא ומילים נוראיות שאתם לא יכולים לדמיין בכלל ועדיין אמא שלי מרחמת עליו ומתה לעזור לו ובוכה עליו בזמן שהוא מקלל אותה אז אל תגיד לי להראות לו אכפתיות, ילד כזה לא מגיע לו טיפת יחס.
אנונימית
אם הוא מראה חיבה תראי בחזרה אם לא אל תצרי קשר ככ בן אגם שיכור הוא לא 100 אחוז
אנונימית
אם את חושבת שצריך לעשות משהו ואת ממש מאויימת אז כן תעשי צו שיבין את ההשלכות למעשים שלו בסופו של דבר זה יעבור לו אבל יש משפט "אם יש ספק אין ספק".. עדיף לפעול ולגלות שלא קרה כלום ולא לא לעשות כלום
שואל השאלה:
הוא מעולם לא מראה חיבה ואני גם לא צריכה את החיבה שלו, הוא לא מראה חיבה גם כשהוא לא תחת השפעת אלכוהול.

איזה יעבור לו? זה ככה כבר שנים, זה נראה לכם הגיוני שגבר בן 25 מחרב למשפחה את החיים? תקוע להורים באמצע הסלון ולא מוכן לעבוד? הוא כועס עליהם כי הם לא נותנים לא שכר דירה והם תוקעים אותו בסלון
א. למה הם צריכים לפרנס גבר בן 25?
ב. אין למשפחה שלי כסף!! למה הוא לא מבין את זה?! אני במשבר כלכלי והוא דורש כסף ואם לא הוא מתנהג כמו חתיכת זבל

הלוואי שיכולתי לעשות צו הרחקה לאח שלי ולאבא שלי מימני ומאמא שלי, מעולם לא סבלתי ככה והרגשתי מאויימת במקום שאמור להיות המקום הכי בטוח שלי - הבית.
אבל אמא שלי לעולם לא תתן לי לעשות את זה כי אז הם באמת יעשו משהו גם אם זה יעלה להם ביוקר.
אנונימית
מבינה את המצב ואת הסיטואציה אם הוא לא יעזוב
את תעזבי מתישהו תתרחקי ממנו , וגם בסביבות 25-30 אנשים עפים מהבית בכל מקרה תתרכזי בלימודים בחברים ביציאות לא בו ומה שהוא מחריב ועושה אל תיהיה בקרבתו מקווה שאני עוזרת את יכולה לשלוח פרטי לעצות וכאלה
שואל השאלה:
אני ממש אבל ממש מעריכה
את זה שאת ממשיכה לקרוא ולענות אין לך מושג כמה, אני חסרת אונים פה..
לצערי, מה שלא תגידי תהיה לי תשובה לענות לך.
איזה חברים? מעולם לא היו לי חברים בגלל שהביטחון העצמי שלי בריצפה, זה למה אני אצל פסיכולוגית ועל הדרך אני משתפת אותה גם במצב בבית.
אני בן אדם עם חרדות מטורפות, אני לא יוצאת מהבית חוץ מלבית ספר, אני מפחדת לצאת מהבית וכביכול להרגיש שאני לא מגינה על אמא שלי ועל מה שקורה בבית כשאני לא נמצאת ואלה דברים שלוקח זמן לעבוד עליהם.. אני באמת מקווה שזה יעבור לי ואני אוכל להיות
כמו כולם ולצאת מהבית ולהוציא את אמא שלי ביחד איתי.. אוף.
אפילו לפיפי אני לא מסוגלת לצאת מהחדר בגללו..

ושוב תודה ענקית לך את מדהימה ❤
אנונימית
בכיף , אם את צריכה משהו אני פה ויש עוד מלא פה שבטח ירצו לעזור ולתמוך , קחי טיפ תרימי ראש למעלה ותדעי מה את ומי את תגידי תודה שאת בריאה ותמיד תמיד תמיד תבואי בגישה חיובית , אולי עכשיו המצב קצת אפור אבל לכל מקום חדש תגיעי בגישה חדשה וחיובית זה יעזור לך ממש
באותו הנושא: