8 תשובות
אני אוהבת רק לברק
אנונימי
לא.
או בכלל הנילוס תשמעי זה מדהים
אנונימי
איכס. לא.
לא אוהבת
לא
מזעזע
מזעזע
ורוד ניוד ? כן פצצה
השאלה הכי חשובה בכל האתר הזה...
באותו הנושא: