2 תשובות
יש לי אותו מאז ההשקה , לא אפתח עליו פה כי אז מחר הוא ישבר לי.
רק רוצה להגיד ששווה לגמרי לקנות אותו.
לי יש את את ה-a8 פלוס, חוץ מהחיישן לחות הזה ששמו בכל החדשים זה נהדר!!!