16 תשובות
כן, זה לא כזה מפריע לי
למה שלא?
הייתי יוצאת כל עוד אתה בן אדם טוב.
ברור אין סיבה לשלול
לא
אני יוצאת רק עם ורודים
שואל השאלה:
צבע העור שלי די ורוד, פשוט חלקים שיותר כהים הם בצבע לבן
אנונימי
שתוק
שואל השאלה:
למה
אנונימי
כי רוב ישראל בהירים אז השאלה לא פיריית...?
שואל השאלה:
לא נכון..
רוב ישראל שזופים...
אנונימי
יש ויש. נשאל את זה ככה, אתה מוכן לצאת עם כהים, מזרחים, אתיופים,הודים וכל העדות הכהות למרות שאתה ורדרד?
אם לא, אז השאלה שלך מופנת רק לבהירים שהם מן הסתם יצאו איתך..
שואל השאלה:
כן... אני אצא גם עם כהים
אנונימי
יפה אתה לא גזעני+++
שואל השאלה:
יש
אנונימי
שואל השאלה:
וסתם שתדעי - אני שואל את השאלות כאן
אנונימי
לא....אני שואלת. תמיד ששואלים שאלה אני אשאל משהו בחזרה....תכנע אני מבקשת...
שואל השאלה:
טוב...
אנונימי