התחברות
הרשמה
היי,אני וחברה שלי שנתיים ביחד ולא נוכל להיפגש באותו יום אז מה אפשר לעשות או לעצב או משהו בסגנון הזה?
25 בנובמבר 2018, 15:03
עיצוב
שירים יפים
2 תשובות
אפשר לעצב משהו יפה על לוח ולחרוט עליו או שעון .. עם הקדשה
מ
מנגו בננה ומלון
שואל השאלה:
איך לעצב משהו עם לוח?
אנונימי
באותו הנושא:
היי ,אני וחברה שי עוד מעט שנתיים ביחד מה אפשר לעשות או משהו לעצב?לא משהו כמו מסעדה ודברים כאלה כי לא נוכל להיפגש אנחנו
היי אני וחברה שלי שנתיים ביחד עוד מעא ולא נוכל ליהפגש באותו יום אז תנו רעיונות מה אפשר לעשות או לעצב לה?ולא משהו עם
חברה שהכרתי לא מזמן באה אליי היום,מה נוכל לעשות ביחד?
אני מחפשת חברה לחורף שנוכל להתכרבל ביחד
מעניין אם נוכל לעשות משהו ביחד
טוב אני והבן זוג שלי מחפשים משחק שנוכל לשחק ביחד במחשב אונליין, כל משחק יתקבל בברכה
מישהו הציע לכן להיפגש/ללכת ביחד לסרט...
אחרי כמה זמן צריך לדבר עם מישהו ההודעות עד שנוכל להיפגש ?
לאח שלי הגדול יש חברה הם שנתיים ביחד.
יש לחברה שלי יום הולדת 19, אנחנו שנתיים ביחד, מה לקנות לה?
יש לחברה שלי ולי שבוע הבא שנה ביחד, צריך רעיונות מה לקנות לשנה ביחד