6 תשובות
כל כך מסכימה
כןן
לא
אתה בוחר איך להסתכל על זה
אתה בוחר איך להסתכל על זה
לגמרי.
רצח
קצת
בלי חברים זה היה יכול להיות נוראיצ
בלי חברים זה היה יכול להיות נוראיצ