9 תשובות
בת כמה את?
אנונימית
לא מוזר, יש אנשים שנמשכים לבנים גם מגילאים יותר נמוכים הכל בסדר
אנונימית
אתה בגיל ההתבגרות כביכול,טבעי שתהיה מבולבל לגביי הזהות שלך.
הכל טוב, אתה יכול להרגיש מה שאתה רוצה
אה סורי חשבתי שאמרת שיש לך קראש על בן 12.
אנונימית
אין שום בעיה בזה, אף פעם לא מוגדם מדי להתאהב/שיהיה קראש.
סליחה זה יעליב
איזה חמודד,אל תחשוש זה בסדר להרוב זה בא בגיל הזה וזה נורמאלי .
אתה יכול לדבר עם ההורים שלך או עם בנאדם שאתה סומך עליו ,בהצלחה :)
אתה יכול לדבר עם ההורים שלך או עם בנאדם שאתה סומך עליו ,בהצלחה :)
ויכול לחיות שזה רק זמני. תחכה יש עוד זמן ותבין מה אתה רוצה באמת ולמה את נמשך
באותו הנושא: