התחברות
הרשמה
שואלים אותי מה למדתי מתהליך הכתיבה מה לכתוב?
כתבתי טיעון.
מה לרשום?
24 בנובמבר 2018, 23:10
לשון עברית
תשובה אחת
סדר פסקאות, שפה גבוהה יותר
ג
גלושקי
באותו הנושא:
למדתי קוריאנית אבל ממש חסר לי אוצר מילים, איך לשפר אותו?
גברים שואלים אותי אם אני טרנסית ושאני שואלת למה נראלהם, הם אומרים שכדי לדעת כי יש היום הרבה טרנסיות, מה הקשר למה שואלים
הרבה בנים שואלים אותי אם אני זורמת, מזה אומר?!
למדתי רק את המהפיכה הצרפתית, תנועת ההשכלה, תהליך החילון, התיעוש ונפוליאון בלי הרומנתית והאמריקאית זה בסדר?
למדתי את כל הריקוד הזה בישביל שהקראש שלי יאהב אותי אני משוגעת?
תהליך ההתנצרות - גיליתי שאמא שלי היא נוצרייה שהתגיירה ואני כל חיי רציתי להתנצר ועכשיו אני רוצה לשוב למקורות שלי, התהליך הוא אותו תהליך או שלא?
מדי פעם שואלים אותי אצל מי שאני עושה גבות. ואני עושה לבד והם אומרים "הם יפות" ואני חושבת שאולי הם שואלים כי
למה כל הזמן שואלים אותי אם יש לי חבר או אם התנשקתי?
למה כולם שואלים אותי את אותה שאלה?
אם שואלים אותי מה התחביבים שלי, אבל אין לי ממש תחביבים מה להגיד?
שואלים אותי נגיד מהם עקרונות פעולה מה אני צריכה לכתוב מה זה עקרונות פעולה?