5 תשובות
crema men
אני משתמש בשמפו של כיף או הוואי. לא בגלל סיבה מיוחדת, פשוט כי זה מה שיש לנו בבית משום מה. זה לא באמת משנה, כולה שמפו
יש של אקס ושל קרמה
כל שמפו עם ריח לבנים