5 תשובות
crema men
אני משתמש בשמפו של כיף או הוואי. לא בגלל סיבה מיוחדת, פשוט כי זה מה שיש לנו בבית משום מה. זה לא באמת משנה, כולה שמפו
יש אקס
יש של אקס ושל קרמה
כל שמפו עם ריח לבנים
באותו הנושא: