3 תשובות
החלקה הכי חמוד
אנונימי
לא באמת שלא כדאי לך לעשות החלקה
יש לך שיער גלי זה ממש סבבה ולדעתי גם יותר יפה, החקלה מדללת את השיער והוא נראה לא טבעי וחבל
אם את רוצה אז כן