2 תשובות
הייתה להם בחירה אישית הם לא היו חייבת להשתתף באירגון הזה פשוט כולם נסחפו אחד אחרי השני
וההשלכות היו שמי שבחר בזה הלך עם הזרם באופן מאוד קיצוני ורציני עד כדי כך שחברויות התפרקו, כל מי שלא היה באירגון היה נחשב לנחות מהם... תנסי לקשר את זה פשוט לנאצים ולשואה
וההשלכות היו שמי שבחר בזה הלך עם הזרם באופן מאוד קיצוני ורציני עד כדי כך שחברויות התפרקו, כל מי שלא היה באירגון היה נחשב לנחות מהם... תנסי לקשר את זה פשוט לנאצים ולשואה
שואל השאלה:
תודה רבה עזרת לי מאד!!
תודה רבה עזרת לי מאד!!
אנונימית