5 תשובות
שואל השאלה:
יש לי קישור חזרה למשתמש אבל זה לא כותב לי תסיסמה
יש לי קישור חזרה למשתמש אבל זה לא כותב לי תסיסמה
אנונימית
תעשי איפוס סיסמא
את יכולה להיכנס דרך האיימיל ..
תלחצי על שכחתי סיסמא וזה כבר ינחה אותך- אבל בשביל זה את צריכה כמובן את הסיסמא לאיימיל שלך
תלחצי על שכחתי סיסמא וזה כבר ינחה אותך- אבל בשביל זה את צריכה כמובן את הסיסמא לאיימיל שלך
תעשה איפוס וזה ישלח למייל קישור לאיפוס סיסמה
מהפייסבוק אפשר להתחבר
באותו הנושא: