2 תשובות
כל אחד ומה שהוא אוהב..
למה לא, אח שלי למשל מתעניין באלקטרוניקה מאוד וגם חבר שלי, יש המון אנשים שאוהבים את זה וגם זכותך לאהוב ולהתעניין בזה