4 תשובות
בדרכ כן
כןן בעיניי זה הכי יפה זה פנים עדינות כאלה
כן זה אומר שאת יפה , פנים של בובה אומר פנים משורטטות מדויקות כאלה..בדרכ עיינים כחולות ובלונדיני אבל לא מחייב בכלל
זה סימן שאת יפה רצח
אנונימי