11 תשובות
מאוד!
לדעתי כן!
לא זה נקרא שפתיים עם נצנצים בצבעי הגאווה.
כן..
אנונימי
זה נקרא שפתיים צבעוניות.. ונוצצות - אחותי אני מסונוורת ;)
אחושרמוטה
לא ממש... זה כמו שפתיים של מצעד הגאווה..;) חח..
אנונימית
כן.. הם מלאות ויפות..:)
כן הצורה יפה אבל לא אהבתי את הנצנצים..
ענברושש צודקת מילה..