11 תשובות
הייתי צריכה חופש כבר מזמן...
שואל השאלה:
את האמת שגמאני
את האמת שגמאני
אנונימית
לא הייתי חודש בבית ספר אז אני לא אתנגד לקצת חופש. חנקו אותי כבר
איזה באסה נכון חופש חנוכה, לפחות יהיה סופגניות
כן אעאע
החודש ומשהו הזה עבר מהר דווקא
סיימתי בית ספר
ואני חייל משוחרר
יש לי יותר מדי חופש
ואני חייל משוחרר
יש לי יותר מדי חופש
כן אבל באסה שיש עוד איזה שבוע באלי עכשיו חופש
יש לי ממש חופש כי אני אהיה בבית ספר, יום תנך, יום אנגלית וארבעה ימים מתמטיקה
באותו הנושא: