8 תשובות
מאוד נורמלי
היית רוצה שחבר שלך ילך ויתמזמז לו עם איזה מישהי?
היית רוצה שחבר שלך ילך ויתמזמז לו עם איזה מישהי?
ברור שזה נורמלי למה שתבגדי בו!?
כן ימצחיקה
שואל השאלה:
אבל אין את אפשרות הסליחה?
אבל אין את אפשרות הסליחה?
אנונימית
כן ברור, זה ניקרא שבגדת בו מאמי...
נשיקה =בגידה
ככה זה היחס צריך להיות הדדי
ככה זה היחס צריך להיות הדדי
הגיוני פשוט אל תבגדי בו..
זה אומר שהוא יותר פגוע מאשר אופטימיות שלו ומסתכל על האהבה שלו
באותו הנושא: