11 תשובות
איכס לא
ממש לא
לא, אבל אין לי שום בעיה עם הריח הזה. לא מבינה מה נסגר עם כולם.
איפפ אני שונאת ריח של קלמנטינה.. אצלנו בכיתה מי שפותחת קלמנטינה חבל עליה חח
מזכיר לי את החורף בטירוףף
שואל השאלה:
חח נכון זה ממש מזכיר את החורף ואת נובי גוד
כןן
מזכיר לי תנובי גוד
כן ממש, כן
איכס