4 תשובות
לידחוף את אצמי כול פעם מחדש
לא ממש התגברתי, עדיין בתהליך. פשוט צריך להתחיל מקטן, ולדחוף את עצמך לאט לאט עד שאת מצליחה ואת באמת רואה שיפור. בסופו של דבר צריך לנסות
זה התחיל מלדבר מול קהל קטן בחדרי בריחה ולאט לאט קלטתי שסתם הייתי חסר ביטחון בקשר לזה
זה קרה בהצגה הראשונה שלי, היה לי פחד קהל. ורעדתי, והייתי באותה תקופה נורא ביישנית. ואז אמרתי לעצמי "מה שיהיה יהיה." והתחחתי לשחק בהצגה. וככה! התגברתי.
באותו הנושא: